تفاوت بین مدیریت محتوای رسانه، مدیریت محتوای دیجیتال و مدیریت محتوای سازمانی چیست؟

چگونه محتوای خود را با راهنمای ما برای مدیریت محتوای دیجیتال تقویت کنید؟

DAM و MAM بیشتر شبیه به یکدیگر هستند، زیرا آنها هر دو برای ذخیره، سازماندهی و بازیابی محتوای دیجیتال استفاده می شوند. این تمایز در گذشته صورت گرفته است، زیرا DAM به طور معمول محتوای غنی رسانه ای را مدیریت نمی کند اما به دلیل اینکه سیستم های DAM پیشرفته تر شده اند، سیستم DAM  بیشتر و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد تا از سیستم های رسانه ای مدرن نیز پشتیبانی کند.

ادغام

یکی از دلایل اصلی این توسعه اخیر در نرم افزار DAM، تقاضا و محبوبیت یکپارچگی تکنولوژی است که یک تجربه بی نظیر برای کاربران آن ایجاد می کند.

DAM با بعضی از ابزار و سیستم عامل های محبوب امروز یکپارچه شده است تا به کاربران خود کمک کند تا راحت تر به محتوای رسانه های غنی خود دسترسی داشته و آنها را ویرایش کنند. به عنوان مثال، با استفاده از ادغام Adobe CC Connector ، کاربران می توانند به سادگی کشیدن و رها کردن محتوای خود را به اسناد Creative Cloud خود بکشند. بنابراین وقتی محتوای ذخیره شده در DAM به روز می شود، همان محتوای موجود در InDesign نیز به روز می شود.

مشتقات

در شرایط DAM، مشتقات نسخه های مختلف فایل را می توان ایجاد / دانلود کرد، که معمولا بر اساس اندازه یا فرمت فایل است. و این قابلیت این است که در DAM ها به آنها اجازه داده شود از مزایای رسانه های غنی تر حمایت کنند.

برچسب زدن خودکار AI

با استفاده از پیشرفت های اخیر در هوش مصنوعی، برچسب گذاری خودکار موجب شده است که DAM های مدرن فایل های غنی را مدیریت کنند. DAM بایندر با قابلیت AI مجهز به قابلیت اسکن خودکار تصاویر رسانه ای غنی و تولید برچسب ها بر اساس محتویات آن تصویر است.

بنابراین در صورت عملی، اگر یک تصویر گربه آپلود شود، کلمه کلیدی 'cat' به فایل اعمال می شود، که بعدا می تواند برای جستجوی بهتر مورد استفاده قرار گیرد، مخصوصا اگر شما یک نام فایل را فراموش کرده اید . در عین حال شما قابلیت برچسب زدن به صورت دستی را نیز خواهید داشت.


تعداد بازدید: 5946 نفر